Treacherous Trio
Rozmístění:
1. Oba hráči si hodí kostkou, vítěz si může buďto zvolit stranu stolu, na které se bude rozmisťovat, nebo si může zvolit že bude hrát jako první nebo jako druhý.
2. Stejný hráč pak umístí první jednotku. Oba hráči se střídají v umísťování jednotek dokud nejsou celé armády rozmístěny. Válečné stroje se umísťují všechny současně místo jedné jednotky, ale mohou být rozmístěny nezávisle na sobě.
3. Poté, co byly rozmístěny všechny jednotky, rozmístí hráči charaktery.
4. Jako poslední jsou na plochu rozmístěny modely s pravidlem Scouts podle obvyklých pravidel (viz. strana 112 Warhammer Rulebook).
5. Poté, co byly rozmístěny všechny modely včetně Scouts, umísťují hráči střídavě po jednom modely zvědů, začínajíc hráčem, který umístil jako poslední jednotku (mimo Scouts). Zvědové musí být umístěni kdekoliv v nepřátelské zóně rozmístění.
Délka hry:
Hra trvá 6 kol.
Speciální pravidla:
Každý hráč musí před bitvou tajně určit jeden z modelů "zvědů" jako nositele informace, druzí dva slouží jako zástěrka. Ideální je poznamenat si číslo zvěda skrytě na papír.
Každý zvěd má následující profil: M5, WS4, BS3, S3, T4, W2, I3, A1, Ld 9. Zvěd nese "hand weapon" a má 5+ Ward save. Zvědové jsou imunni na Fear a Terror. Zvěd nikdy nebrání nepřátelské jednotce provést march move, bez ohledu na to, jak blízko je. Zvědové nespouští žádné reakce nepřátelských jednotek (Fantatics, frenzy). Zvěd nesmí nikdy napadnout nepřítele (charge), ale pokud je napaden, může provést charge reaction a bude bojovat, pokud k tomu dojde.
K určení výsledku bitvy se používají vítězné body obvyklým způsobem s tím rozdílem, že se nedávají žádné VP za obsazené čtvrtiny. Pokud hráčův zvěd nominovaný jako nositel informace přežil bitvu, dá hráči dalších 200 VP. Pokud přežil a je na konci hry v hráčově "deployment zone", zvyšuje se bonus na 400 VP. Pokud je hráčův nositel informace mrtev, ztrácí hráč 200 VP. Všechna tato pravidla se vztahují pouze na pravého zvěda, druzí dva nemají na VP žádný vliv.
Mighty Victory: aby hráč získal body za Mighty Victory, musí zvítězit poměrem VP alespoň 13:7 a současně musí být nepřátelský zvěd nesoucí informaci na konci hry mrtev nebo na útěku (včetně vyběhnutí ze stolu).